תרופות לבעיות זקפה, פתרונות לבעיות זקפה, בעיות בתפקוד המיני, הרקע לבעיות זקפה

אפשר להמשיך לחיות בדימוי עצמי נמוך, עם מתחים בזוגיות, ולהמשיך להתבייש לפנות לטיפול או לרכוש תרופה שתיטיב את אורח החיים שלך באופן פלאי. אתה יכול לומר לעצמך "סטופ!" חאלאס עם ההססנות הכרונית! היום ניתן להזמין תרופות לבעיות זקפה, בקלות בלי לצאת מהבית ולהימנע מחוסר הנעימות הכרוכה בכך. בעיה בזקפה היא בעיה השכיחה בקרב גברים בגילאי 50+, מחקרים מוכיחים כי רבים מהגברים מתביישים לשוחח על כך או לחפש פתרונות לבעיה. בשוק מוצעים כמה וכמה סוגים של תרופות לבעיות זקפה. יש את ה ויאגרה המוכרת, גם סיאליס היא תרופה מוכרת בתחום. מדובר בשוק שמגלגל למעלה מ-2.5 מיליארד דולר בכל העולם!

פתרונות לבעיות זקפה המוצעות בשוק

חולי סכרת וחולים במחלות רקע אחרות הם בעלי סיכון גבוה יותר לבעיות בתפקוד המיני, בארה"ב למשל, יותר מ-20,000,000 חולי סכרת סובלים מבעיות בתפקוד המיני, פתרונות לבעיות זקפה ניתנות בדרך כלל באמצעות תרופות שונות הקיימות בשוק.

החיסרון של תרופות לבעיות זקפה הוא, שצריך לתכנן קיום יחסים מראש. ישנם גם כאלו שהפתרון שלהם לבעיות זקפה שירותי בריאות אלטרנטיבית, הם מבטיחים טיפול בשורש הבעיה באופן שמותאם לכל פציינט ופציינט. הבעיה היא שיעילותם לא הוכחה מדעית ומחקרית. מומלץ לצרוך רק תרופות לבעיות בתפקוד המיני המאושרים ע"י ה-FDA האמריקני.

ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

נתונים סטטיסטיים על בעיות בתפקוד המיני

פתרונות לסובלים מבעיות בתפקוד המיני משפרים באופן ניכר את היחס החיובי בין בני הזוג, לאורך כל היום. היא משפרת בתת מודע את המעמד החברתי של הגבר את תדמיתו בעיני עצמו ובטחונו האישי. הפרעות בזקפה הם רק חלק מבעיות בתפקוד המיני אצל הגבר.

ירידה בתפקוד המיני יכולה להתבטא גם בחוסר יכולת להגיע לאורגזמה, בירידה בחשק המיני והפרעות בשפיכה. אך מבעיות אלו הפרעות בזקפה הן השכיחות ביותר. לפי נתונים סטטיסטיים שונים, כמעט 200,000,000 איש בעולם סובלים מבעיות זקפה. על פי הנתונים, שכיחות הבעיה היא למעלה מ-10% בקרב גברים הצעירים מגיל 40, כ-30% בגברים בגילאי 50 ומעלה, וכ-60% בקרב גברים מעל גיל 70.

ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

אתה מעדיף להמשיך לסבול?

מומחים מעריכים, כי רק 10-20% מהגברים, הסובלים מבעיות זקפה, פונים לייעוץ וטיפול. כך שעם כל הפתיחות שקיימת היום, עדיין הנושא הזה הוא ווטו אצל הרבה גברים. חבל להמשיך לסבול כאשר אפשר לפתור את הבעיה בקלות. בין אם הרקע לכך הוא גופני ובין אם מדובר בבעיות זקפה על רקע נפשי. הבעיה יוצרת קושי לסובל עצמו ולבת זוגתו. ניתן בקלות להתגבר על התסכול והמתח הרב הנלווה לבעיות אלו. תרופות לבעיות זקפה מועילות ברוב המקרים.

הרקע לבעיות זקפה

כ-20 אחוז מהגברים המדווחים על בעיות בזקפה, הינם בעיות זקפה על רקע נפשי. יחסי מין שאינם מתקיימים באווירה רגועה ושלווה או מתח בין בני הזוג עלולים לגרום לקושי להגיע או לשמור על זקפה. פחד מכישלון בהשגת זקפה מספקת לאורך זמן, מהווה גם הוא גורם סיכון, המוביל את הגבר לחרדת ביצוע ולמעגל אינסופי שאינו מאפשרים לגוף "להוכיח את עצמו". בעיה זו של חרדת ביצוע, שכיחה יותר בקרב צעירים, והיא מקרה קלאסי שתרופה לבעיות זקפה יכולה לפתור בסבירות גבוהה.

ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

ומה לגבי המחירים?

מחירם של התרופות אינם גבוהים כלל. כאמור, התרופות הנפוצות הם ויאגרה, לויטרה וסיאליס. מחירו של מארז (4 טבליות) ויאגרה, נע בין 277 ₪ לגלולות במינון גבוה, לבין 229 ₪ לתרופות במינון נמוך. מחיר מארז (4 טבליות) לויטרה, נע בין 253 ₪ לגלולות במינון גבוה, לבין 62 ₪ לגלולות במינון נמוך. מחיר מארז סיאליס (4 טבליות) נע בין 293 ₪ לגלולות במינון גבוה, לבין 77 ₪ לגלולות במינון נמוך.