השפעת הקורונה על מחיר ויאגרה גנרית

נגיף הקורונה לא דילג על שום מדינה בעולם, והותיר הרוגים בכל מקום שביקר, נעשה מאמץ אדיר בכל העולם למצוא תרופה לנגיף המאיים. הן למציאת חיסון והן למציאת תרופה לאלו שכבר נדבקו במחלה, תרופות מקוריות וגנריות נכנסו למרוץ והחברות המייצרות מציעות את עצמן כממציאי התרופה האופטימלית שתמגר את הנגיף העולמי המאיים. נעשה מאמץ הן במישור של המצאת תרופות חדשות, והן במישור של התאמת תרופות ותיקות שמשמשות למחלות ובעיות אחרות, ביניהן אף תרופות המועילות לסובלים מבעיות אין אונות או לטיפול באיידס.

 ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

איך תיתכן השפעה על מחיר ויאגרה גנרית?

העניין שראוי לבחון על רקע העלייה בביקוש לתרופות אלו, הן השפעת הקורונה על מחיר ויאגרה גנרית. תרופה שאולי מועילה גם לקורונה, מגדילה את הביקוש לתרופה פי כמה וכמה, עלייה בביקוש גוררת בעקבותיה העלאת מחירים. ואם אכן נצא מנקודת הנחה שתהייה עלייה במחירים נשאלת השאלה בכמה יעלה המחיר.

כדי לענות על השאלה צריך להתייחס לכמה היבטים נוספים. כגון – עדיין לא עבר מספיק זמן כדי לבחון את היעילות של תרופה לאין אונות גם לקורונה. שאלה נוספת היא האם התרופות של החברות המתחרות לבעיית אין אונות לא יכולות להועיל לקורונה. שאלה נוספת היא, אם נאמר שהתרופות המתחרות אינן מועילות לקורונה ושהחברה אכן תעלה מחירים, היא צריכה לקחת בחשבון, שהנוטלים את התרופה במטרה לפתור בעיות זקפה יינטשו אותה לגמרי לטובת תרופות אחרות. ואז, כשהקורונה כבר לא תהייה כזה "להיט" הלקוחות שלה יאבדו את הנאמנות אליה.

התשובה לשאלות אלו היא ככל הנראה 'בין לבין', כלומר הם כן ינסו להעלות קצת את המחירים, אך לא במידה כזאת שתגרום ללקוחותיהם לנטוש אותה לטובת תרופות אחרות.

 ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

איזה תרופות עוד יכולות להועיל לקורונה?

מעבר למה שהתפרסם לאחרונה על תרופה לאין אונות שעשויה להיות יעילה גם למחלת הקורונה, התפרסם גם לגבי תרופה בשם קלטרה, שהיא תרופה לטיפול ב-HIV. וכפי שהתפרסם בכלי תקשורת רבים, ביניהם באתר 'כלכליסט' – התרופה המקורית מאושרת לשימוש בישראל. התרופה מוגנת בפטנט בישראל עד לשנת 2024 ויש לה תרופות גנריות. מכיוון שהחברה המקורית אינה יכולה לעמוד באספקה הגבוהה – לפחות לפי הפרסומים השונים – ייובאו התרופות הגנריות מהודו – שם כבר פקע תאריך הפטנט של התרופה. הייבוא הותר בישראל רק לטיפול במחלת הקורונה ולא לטובת טיפול באיידס, שלשמה ניתן הפטנט, וזאת כדי לצמצם את הפגיעה בחברה המייצרת את התרופה המקורית.

 ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

העתיד הנראה לעין

מחלת הקורונה היא מחלה התוקפת את מערכת הנשימה, ומציבה בסיכון גבוה בעיקר אנשים מבוגרים וכן בעלי מחלות רקע כסוכרת, מחלות כלי דם ומחלות הקשורות למערכת הנשימה והריאות. היותו של הנגיף בעל מוטציה חדשה ובלתי מוכרת, מציבה אתגר בפני ארגוני הבריאות העולמיים, שעדיין לא יודעים הכול על המחלה, ומנסים להמציא תרופות למחלה או להתאים תרופות הקיימות כבר בשוק ולהתחיל לצרוך אותם כתרופה למחלה. כמו כן לא ברור עדיין האם יש תרופות המחמירות את מצב התחלואה בקרב הנוטלים את התרופה.

תרופות רבות נמצאות כעת בניסויים, והם ניתנים לחולי קורונה קשים המאושפזים בבתי החולים, ולא לחולים קלים המאושפזים בביתם. רוב התרופות הנחקרות הינן תרופות אשר תופעות הלוואי שלהן מצריכות בקרה רציפה של רופא.

בין התרופות הניסיוניות לתמיכה במערכת הנשימתית והחיסונית של חולי קורונה ניתן למצוא: תרופה המשמשת כיום לדלקת מפרקים שגרונית, תרופה לשפעת ועוד ועוד. מה שמטריד את ציבור החולים במקרה הזה, היא השאלה שכבר נדונה בתחילת המאמר – האם תהייה לכך השפעה במחיר, והאם וכיצד תהייה השפעת הקורונה על מחיר ויאגרה גנרית. התשובה טריוויאלית אך אמתית – ימים יגידו!