ויאגרה מחיר קופות חולים, מחיר ויאגרה כללית, מחיר ויאגרה מכבי, ויאגרה מחיר מופחת

ויאגרה היא כמוסה המטפלת בבעיית אין אונות. בעיה שפוגעת בקרב גברים בכל הגילאים, ובעיקר בקרב גברים מעל גיל חמישים או גברים עם מחלות רקע, מחלות בכלי הדם או במערכת העצבים. הכמוסות הקיימות והמוכרות ברפואה הקונבנציונאלית הינן סיאליס לויטרה וכן ויאגרה מחיר קופת חולים לתרופות אלה הם לא בהוזלה משמעותית. קיימות גם כמוסות טבעיות לטיפול בבעיה. התרופות המוכרות אין להם כמעט תופעות לוואי, אינן גורמות לסחרחורות, ואינן גורמות להתמכרות – אם צורכים בצורה נורמטיבית ובמינון נכון.

ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

מחפשים ויאגרה בזול?

גם ואולי בעיקר בעידן קורונה, בני הזוג נמצאים יותר בבית ביחד, וגם מקיימים יותר יחסים. אבל כשיש בעיות זקפה הדבר נעים, בלשון המעטה, ואולי אף מחמיר בעקבות החרדה מפני העתיד, מה גם שהמיתון הכלכלי שבא בעקבות הקורונה גורם לאנשים לחפש ויאגרה מחיר קופות חולים, רוצים לצאת בזול…

כדאי לדעת שמלבד ויאגרה מחיר קופת חולים, ישנן מקורות נוספים שיכולים לסייע במימון ויאגרה או תרופות אחרות להפרעות זקפה, כמו למשל דרך מדור סיוע להורים שכולים באגף משפחות והנצחה שתחת משרד הביטחון, על פי המלצת גורם רפואי. וזאת בתנאי שהתרופה מאושרת על ידי משרד הבריאות כתרופה.

מחיר ויאגרה כללית

ויאגרה אינה כלולה בסל הבריאות, אך היא ניתנת במחיר מוזל לבעלי הביטוחים המשלימים בקופות החולים השונות. בקופת חולים כללית למשל, ההנחה ניתנת למבוטחי 'כללית מושלם', בהנחה מסוימת מהמחיר המלא של ויאגרה. לפי חישוב שלנו, זה יוצא בסביבות ה-300 ₪, בהתאם לסעיפי ותנאי הזכאות (לא נבדק מול קופת החולים).

ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

מחיר ויאגרה מכבי

במכבי קיים ביטוח משלים בשם 'מכבי זהב', או 'מכבי שלי'. גם שם המחיר דומה, פלוס מינוס. בהתאם לתקרות החזר המופיעות בסעיפי חוזה הביטוח. נציין כי מחיר ויאגרה קופות חולים, לא נבדק ואומת מול קופות החולים. באופן כללי, ע"פ משרד הבריאות, רשאית כל קופת חולים להכליל תרופות לאין אונות במסגרת השב"ן (שירותי בריאות נוספים) בהתאם לתנאים שקבע משרד הבריאות.

איפה עוד ניתן להשיג ויאגרה בזול?

קיימות גם פוליסות ביטוח אחרות הממנות תרופות שונות, אך רוב הפוליסות הבסיסיות אינן נותנות החזר על ויאגרה ותרופות אחרות לאין אונות. עובדים זרים למשל, שמעסיקם מחויב לבטח אותם בחברת ביטוח פרטית, אינם מקבלים החזר על תרופות לאין אונות.

המחיר הגבוה של הויאגרה או תרופות אחרות נגד בעיות בזקפה, גורמת להרבה אנשים להימנע מרכישת התרופה ולשפר את איכות החיים. אנשים הסובלים מיתר לחץ דם נמצאים בסיכון גבוה לאין אונות, אך כאמור, במקרים רבים הם נמנעים מלטפל בבעיה, ובמקרים גרועים יותר הם נמנעים מלקחת תרופות לאיזון לחץ דם, בשל החשש שזה יגרום להם לאין אונות, מה שגורר הוצאה כספית מעבר לאי נעימות.

ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

כיום קיימת אפשרות לרכוש תרופות להפרעות זקפה באינטרנט, במחיר מוזל יחסית, וללא חוסר נעימות. מחיר מארז ויאגרה למשל מתחיל ב-229 ₪ למינון נמוך, מחירו של מארז לויטרה במינון נמוך הוא 62 ₪, ומחיר מארז סיאליס הוא 77 ₪. מדובר במארז של 4 טבליות.

המחיר של ויאגרה במינון בינוני הוא 243 ₪, לויטרה 124 ₪, סיאליס 274 ₪. גם כאן מדובר במארזים של 4 טבליות – מחיר זול ביחס למחיר גלולות זהות בשוק. המחירים של המינון הגבוה הינם: ויאגרה 277 ₪ (למארז 4 טבליות), לויטרה 253 ₪, סיאליס 293 ₪ (למארז 4 טבליות, כנ"ל). אז אם אתם סובלים מאין אונות, או סתם רוצים לשפר את הביצועים שלכם במיטה, הזמינו כעת ויאגרה במחיר זול במיוחד!