ויאגרה או סיאליס יתרונות וחסרונות, ויאגרה לעומת סיאליס

הפרעות זקפה, אין אונות, אימפוטנציה או בעיות בכוח גברא. כל אלו הינם שמות נרדפים לאותה בעיה. הבעיה שכיחה בקרב מעל 50% גברים בגילאי 40 ומעלה ברחבי העולם. הבעיה פוגעת באיכות החיים של הגבר, היא מחלישה את התדמית 'הגברית' שלו, וגורמת לתסכול רב בין בני הזוג. היא פוגעת בספונטניות של חיי המין, ומשליכה לרעה על הזוגיות התקינה. בעיות בזקפה הן חוסר יכולת לשמור על זקפה קבועה לאורך זמן – עד לסיום האקט המיני. הן יכולות להיגרם כתוצאה מבעיות במערכת העצבים או בעיה רפואית בכלי הדם ובזרימת דם תקינה, יתר לחץ דם ומחלות רקע אחרות. או כתוצאה מנטילת תרופות מסוימות שהזקפה מפתחת אליהן רגישות. מתח וחרדה נפשית וכן השמנת יתר עלולות אף הן להחמיר בעיות זקפה.

 ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

איזה תרופות קיימות?

למרות שמושקע הון רב בניסוי ופיתוח תרופות חדשות לאימפוטנציה, ברפואה הקונבנציונאלית מוכרות היום רק שלושת הגלולות סיאליס ויאגרה ולויטרה. שוק הרפואה הטבעית בתחום זה רחב הרבה יותר, ומציע מגוון כמוסות או ג'לים למיניהם המתיימרות לטפל בבעיה או לפחות לשפר אותה. הטיפולים המוכרים בתחום במסגרת הרפואה הטבעית, והנחשבים לאמינים יותר ביחס לשאר התרופות הטבעיות הן: כמוסות קלמגרה וכן טיפול בגלי הלם. אם כי ללא הוכחות מדעיות חותכות, ולא תמיד יודעים מה הן מכילות – אין עליהם פיקוח צמוד של הגורמים הרלוונטיים. ולפני שנדבר על יתרונות וחסרונות בבחירה בין הסיאליס והויאגרה, נאמר כי תרופות שאינן מקוריות או בלתי מפוקחות עלולות להיות רעילות. ואז לא רק הזיין שלכם לא יעמוד, אלא גם אתם…

 ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

מה משותף בין הויאגרה לסיאליס?

לפני שנדבר על ויאגרה או סיאליס יתרונות וחסרונות, נדבר קודם כל על המשותף. שניהם גלולות קונבנציונאליות המיועדות לטיפול באין אונות, שניהם מבוססים על חומרים פעילים זהים, שניהם עלולים למכר, שניהן אינן שייכות לתחום הטיפול הפולשני – שהיה נהוג בעבר, שניהן פועלות רק בתגובה לגירוי מיני, בשניהן דרוש ייעוץ וליווי רפואי, שניהן עלולים לגרום לזקפה ממושכת (נחשב לתופעת לוואי נדירה). שניהן לא מומלצים לצריכה עם שתיית אלכוהול. שניהן מתחילות את פעולתן מספר דקות אחרי הנטילה (הסיאליס אולי קצת יותר מהיר). שניהן קיימות בשלושה מינונים שונים – מינון נמוך, מינון בינוני ומינון גבוה.

הגענו לנקודה. יתרונות וחסרונות בין סיאליס לויאגרה

ויאגרה – נעים להכיר. בת כ-26 (נולדה ב-1996), הכי ותיקה בתחום, זמינה באופן יומיומי (מותר ליטול מדי יום), בת למשפחת 'פייזר' החזקה, עושה עבודה אמינה ולעולם לא מאכזבת. עובדת בחצי משרה (יעילה עד 4 שעות). סיאליס – קולגה של הויאגרה, מרץ רב (במינון הנמוך 24 שעות, במינון הגבוה 36 שעות – תלוי כמה משלמים…). פרפקציוניסטית – לא עוזבת עד "לגמירה" מושלמת… זמינה בעיקר בסופי שבוע, אך וודאי שלא באופן יומיומי (יש הרבה לקוחות…), במינון הנמוך תינתן אפשרות לעבודה יומיומית – בתוספת תשלום… אמינות ו'יחסי' אנוש גבוהים.

 ויאגרה מחיר . הזמנת ויאגרה . סיאליס מחיר .הזמנת סיאליס. קמגרה מחיר .הזמנת קמגרה .אפימדיום דבש . הזמנת דבש אפימדיום .ויאטבע טבעי . הזמנת ויאטבע טבעי.

הבריאות חשובה יותר מהחלטה גורלית בין ויאגרה לסיאליס

לפני שתחליטו בין שניהם, הישארו אתנו לחצי דקה. חשבו לרגע, ממה נובעת הבעיה אצלכם, אולי לפני שתיטלו תרופה לטיפול באין אונות תלכו להיבדק. רופאים טוענים כי בעיות אין אונות מתמשכות שהופיעו בפתאומיות, יכולות להיות אות אזהרה למחלה סמויה, שמחכה רק שתפתחו לה את הדלת… לצערנו, לא תמיד הרופאים מפנים את הסובל לאבחון וטיפול, הרופאים מעדיפים, עקב חוסר מודעות מספקת, במקרים אלו לרשום ללקוח מרשם לויאגרה או לסיאליס, ולמעשה לפספס את ההתראה. זה לא אומר שאם פתאום נוצרה לכם בעיית אין אונות אתם צריכים להיכנס לפאניקה, אבל להיות ערניים לא יזיק…